Training School a Salónica (Grècia) 4-7 de Maig

Següent maig 4 Floridea Di Ciommo cadira de Transport i Equitat Cost Acció i el grup directiu de l'Acció organitzaran la primera escola de formació "L'hora del te a Salònica" en CERTH a Thessalniki.
Més de 40 alumnes comong de més de 10 països de la UE diferents i Israel i Turquia i 14 instructors d'Eu, del Nord i Amèrica del Sud presentaran les seves obres, animar Diversos laboratoris pràctics i ser el tutor dels sis grups de persones en formació davant de la qüestió d'integrar l'equitat en la planificació del transport. El cas estudia ciutats estaran a Tessalònica, Tel-Aviv, Rotterdam i Madrid.
Fore més detalls, si us plau la pàgina web Cost te, www.teacost.eu

El proper 4 de maig fins el 7 de maig, l'investigadora  Floridea Di  Ciommo,     Responsable de  l'Àrea de "Sustainable Mobility and  Travel Behaviour" del CENIT i coordinadora del  "Transport and Equity Cost Action" organitza la primera Escola de Formació "TEA    Time   in  Thessaloniki" al centre CERTH a Salónica (Grècia).
Més de 40 alumnes arribaran de més de 10 països de la UE, Israel i Turquia i 14 instructors europeus, d'Amèrica del Nord i del Sud presentaran els seus treballs, animaran als diversos laboratoris pràctics i faran de tutors dels sis grups de persones en formació davant la qüestió d'integrar l'equitat en la planificació del transport.

S'estudiaran els casos de les ciutats de Tessalònica, Tel-Aviv, Rotterdam i Madrid.

Per més detalls, podeu consultar la web del "TEA COST"  www.teacost.eu